Questions? Feedback? powered by Olark live chat software
Mijn winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Maak een keuze:


     
         
   
Hoe bestellen?
 
 
Hoe inlijsten?
 
Hoe inlijsten?
 



Frame voor foto — Hoe bestellen?




     
         
 
Geef de breedte en hoogte van je foto, poster, tekening, diploma, ets,...
 
Kies een geschikt kader
 
         
     


ANDERE VRAGEN:
• Wat is een geschikt kader?
Antwoord






Een passe-partout?
• Een zuurvrij karton dat tussen het glas en het
document (foto, poster,..) wordt gelegd ter bescherming
• Geeft meer expressie + Professioneel uitzicht


     
         
 
Kies de breedte van de boord
 
Kies het gewenste kleur
 
         
     


ANDERE VRAGEN:
• Is een passe-partout écht nodig?
Kort gezegd: Ja.
Volgens de regels van de kunst mag niets van papier, inkt of verf het glas rechtstreeks aanraken. Alhoewel deze regel vaak wordt overtreden kan dit geen kwaad bij posters van weinig waarde of tijdelijke oplossingen.






Welk glas wenst U?
• Plexi-glas heeft hetzelfde uitzicht als "gewoon glas"
met dit voordeel dat het licht en onbreekbaar is en kan verstuurd worden.
• Glas is er in verschillende varianten,
van "gewoon glas" tot het ultieme "Artglass" welke quasi onzichtbaar is.


     
         
 
Ik wens plexi-glas

verzending via TNT € 9,99
 
Ik wens echt glas

ophaling in onze shop te Aalst of
verzending via onze koerier, prijs afhankelijk van uw locatie.
 


ANDERE VRAGEN:
• Vraag?
Antwoord






Proficiat! Je bent klaar.


Twijfel je nog?
Bekijk een preview van het kader en je kunt het zelfs afdrukken.




Andere vragen
Hoe plaats ik een bestelling op de websop?
Bestellen via de webshop is eigenlijk heel eenvoudig: je kiest je favoriete artikelen en plaatst die in je winkelmandje. Klaar om je bestelling af te ronden? Klik rechtsboven op ‘Winkelmandje’ en doorloop de volgende stappen in het bestel- en betaalproces: Vul je persoonlijke gegevens in of log in als je reeds klant bent. Kies de leveringswijze: bij je thuis, bij familie of vrienden of op je werk. Selecteer je betalingswijze. Check een laatste keer je gegevens en rond je bestelling definitief af. Na afronding wordt je bestelling per mail bevestigd en zorgvuldig verwerkt. Vragen of problemen bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice op info@theframeshop.be en we helpen je snel verder.
Zijn de kleuren op de foto's correct?
Wij doen onze uiterste best om de artikels zo waarheidsgetrouw mogelijk te fotograferen. Soms kunnen de kleuren op de foto echter een beetje afwijken van de reële kleuren, afhankelijk van de lichtinval of de instelling van je beeldscherm. Bij de beschrijving van het artikel vind je in ieder geval nog een kleuromschrijving, maar als je toch nog twijfelt over de kleur, stuur gerust een mailtje naar info@theframeshop.be.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je kan je bestelling annuleren op voorwaarde dat ze nog niet verstuurd is. Heb je al betaald? Dan storten we je het volledige bedrag zo snel mogelijk terug. In geval van maatwerk geldt de mogelijkheid tot annuleren enkel als het nog niet gefabriceerd is.
Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?
Je persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van The Frame Shop voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Je gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Als je een account hebt, log je gewoon in op de site om je gegevens zelf aan te passen.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Niets! Gratis!
static-block-1